StadinAO / Palvelut työllistymiseen ja opintoihin / Lyhytkoulutukset / Digi- ja työnhakukoulutus selkokielellä (Hakuaika 18.5.–10.8.2022)

Digi- ja työnhakukoulutus selkokielellä (Hakuaika 18.5.–10.8.2022)

Tule päivittämään digitaitosi ja tekemään itsellesi työnhaun asiakirjat!

Kenelle palvelu sopii?

Opinto soveltuu oppijoille, jotka tarvitsevat tukea ja selkokielistä ohjausta tietokoneen käytössä, digitaidoissa ja työnhaussa.

Sisältö

Koulutuksessa harjoitellaan muun muassa:

  • Word ja tekstinkäsittely
  • Lyhyen viestin kirjoittaminen
  • Liitetiedoston lähettäminen ja kuvien käyttöoikeudet
  • Työhakemus CV eli ansioluettelo
  • Työnhakukanavat
  • Työhaku- ja haastattelu

Aika ja paikka

Koulutus toteutetaan lähiopetuksena 16.8.–30.8.2022 ja se kestää viisi (5) päivää. Koulutuspaikka on Stadin AO:n Teollisuuskadun toimipaikka.

Jatkopolut

Opinnossa voidaan tehdä asiakkaalle henkilökohtaista ohjausta jatkopolusta.

Hakeutuminen

Avaa koulutuksen tiedot Wilmassa. Lisää koulutus ostoskoriin: Paina vihreää +-merkkiä koulutuksen nimen vieressä vasemmalla. Täytä hakulomake painamalla ostoskoria oikeasta yläkulmasta.

Huomioita

Koulutus on maksuton helsinkiläisille kuntakokeilun asiakkaille.

Lisätietoja

Maarit Rantalaiho, opettaja
040 645 9822
katja.rantalaiho@edu.hel.fi